מדיניות תשלומים

ניתן לשלם באתר באמצעות PAYPAL  או בכרטיס אשראי בתשלום מאובטח

מדיניות משלוחים

אנו עורכים משלוחים לכל הארץ וגם לחו”ל. (פירוט לגבי משלוחים לחו"ל בהמשך)

התכשיטים שלנו מיוצרים בעבודת יד. הם נשלחים בין שלושה לשבעה ימי עבודה לאחר ההזמנה, בדואר ישראל בדואר רשום. במידת הצורך במשלוח מזורז, אנא צרו קשר לבירור האפשרויות.

 

המשלוח בדואר רשום בישראל בקנייה מעל 300 ₪ חינם.

המשלוח בדואר רשום בישראל  בקנייה מתחת ל- 300 ₪ בעלות של 15 ש"ח

 

המשלוח מגיע תוך כ- 21 ימי עסקים בכפוף לשירות דואר ישראל.

מחירי וזמני המשלוחים יכולים להשתנות בזמן מבצעים וכפופים לאופי המבצע ותקופתו.

אריזה

כל התכשיטים מגיעים ארוזים בקופסת מתנה ונשלחים במעטפה מרופדת
במידה ורכשתם את התכשיט כמתנה, נשמח להוסיף ברכה לחבילה. תוכלו לציין את תוכן הברכה בהודעה בסוף תהליך הרכישה.

מדיניות החלפות והחזרות

החלפה

  1. ניתן לבצע החלפה של התכשיט הנרכש בתכשיט אחר עד 14 ימים מיום קבלת המשלוח בצירוף חשבונית / קבלה או פתק החלפה.
  2. במידה והקנייה הנה למתנה ויש צורך בזמן החלפה ארוך יותר ניתן לבקש את התאריך המבוקש בהערות המשלוח.
  3. במידה והחלטתם להחליף/ להחזיר את המוצר אנא צרו אתנו קשר
  4. אנא ודאו שלא נעשה שימוש במוצר, שהוא נמצא באריזה המקורית ושמצורפת אליו חשבונית / קבלה או פתק החלפה.
    – שלחו את הפריט אלינו בדואר רשום, בצירוף שם ומספר הטלפון
    אנחנו ניצור קשר כאשר המוצר יגיע אלינו ונעדכן בהמשך הטיפול.
  5. אנו נשלח את הפריט החדש אותו תרצו במקום זה שהוחזר בדואר רשום – ללא תשלום

החזר כספי

במידה וברצונך להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי עלייך לעדכן אותנו טלפונית מיד עם הגעת הפריט אלייך.

  1. החזר כספי יינתן תוך 72 שעות בלבד מתאריך קבלת המוצר בצירוף חשבונית/ קבלה.
    וכמובן בתנאי שהתכשיט לא נענד, ובאריזתו המקורית בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  2. על המוצר שברצונך להחזיר להגיע חזרה אלינו עד חודש מיום קבלתו.
  3. ההחזר הכספי יבוצע תוך 7 ימי עסקים מיום הגעת הפריט חזרה אלינו.
  4. לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.

מדיניות תיקונים

  1. אחריות וטיפול

כל הפריטים מיוצרים בעבודת יד תוך הקפדה על איכות גימור גבוהה.
האלמנטים המתכתיים עשויים מכסף או מכסף מצופים בזהב 18K באיכות גבוהה.

אנו עושים כל מאמץ כדי שהתכשיטים שלנו יגיעו אליכם במצב תקין. בכל במקרה של תקלה, אנא צרו אתנו קשר מידי. אנו נדאג להחזיר את התכשיט התקין אליכם במהירות האפשרית.

אנחנו נותנים אחריות על ציפוי זהב לשלוש שנים מיום הקניה, בעלות סמלית של 25 שקלים (המשלוח אלינו על חשבון הלקוח).

 

טיפול ושמירה על התכשיט

על מנת להגן על התכשיטים, יש להימנע מענידת התכשיטים בזמן השינה, מקלחת או התעמלות, כמו כן להימנע ממגע התכשיט עם נוזלים כמו מים, בשמים, חומרי שיער, קרמים וכדומה.

מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה.

 

מדיניות משלוחים לחו"ל ללקוחות פרטיים

  1. משלוח לחו"לבכל קנייה באתר בסכום של 400 ₪ (100$) ומעלה משלוח חינם באמצעות דואר רשום (דואר אויר) מגיע תוך 8-30 ימי עסקים
  2. משלוח לחו"ל בקניה מתחת ל400 ₪ (100$) מתבצע באמצעות דואר רשום (דואר אויר) מגיע תוך 8-30 ימי עסקים בעלות: 65 ₪ (16$)

 

  1. משלוחים לחו"ל עשויים להיות מחויבים בעלויות  מכס או מע"מ בהתאם לחוקי המדינה. אלו עלויות שקשה לנו לצפות מראש ואין לנו שום שליטה או קשר אליהן. כל עלות שכזאת היא על חשבון המזמין.

 

  1. מחירי וזמני המשלוחים יכולים להשתנות בזמן המבצעים וכפופים לאופי המבצע ותקופתו

מדיניות פרטיות

מטרת מדיניות זו להסביר מהם נוהגי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים באתרים, וכיצד משתמשת החברה במידע, הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתר או הנאסף על-ידה בעת השימוש באתר. למעט אם צוין במפורש אחרת למונחים מוגדרים תהא המשמעות שניתנה למונחים אלו בהסכם תנאי השימוש.

 

  1. פרטייך האישיים (כולל כתובת דוא"ל) ו/או מידע אישי ו/או פרטי הזיהוי (להלן: "מידע אישי") אשר החברה מקבלת ממך בעת ההזמנה, נועדו לצורך רכישת מוצרים  מבוקשים וקבלתם ללא כל טעויות ו/או תקלות שונות אשר יימנעו ממך לקבל את הפריטים שהוזמנו ונרכשו על ידך.
  2. המידע האישי, כמו גם מידע על רכישות באתר (להלן: "המידע"), יישמרו במאגר המידע של האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשל"א – 1981, וייעשה בהם שימוש על פי הוראות סעיף זה ו/או על פי הוראות כל דין.
  3. החברה עושה מאמצים מסחריים רבים על מנת להגן על שלמות המידע ואבטחת המידע מפני גישה של צדדים שלישיים. איסוף המידע ושמירתו בסודיות נעשים בסביבה מאובטחת- החברה משתמשת  בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה , נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים בכדי להגן על המידע  מפני גישה, ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים בחברה ו/או צדדים שלישיים מכח ההסכם ו/או הדין.
  4. כפי שפורט בהסכם תנאי השימוש, סליקת כרטיסי האשראי של רוכשים דרך האתר מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי משתמשי האתר בשרתיה.
  5. חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה אשר במסגרתה תידרש למסור פרטים אישיים, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, כגון שמך המלא וכתובת הדוא"ל שלך (להלן: "ההרשמה"). על כן, הנך מצהיר בזאת כי הפרטים האישיים אשר נמסרים לחברה במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.
  6. החברה תהא רשאית לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40), התשס"ח-2008 ("חוק הספאם"). החברה רשאית להשתמש במידע שתמסור באתר – ובמידע שתאסוף אודות דפוסי השימוש באתר – לצורך שיפור השירותים באתר ו/או בכל דרך אחרת שהיא מציעה, ליצירת קשר אתך במקרה הצורך בהתאם להוראות חוק הספאם, או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. על צדדים שלישיים כאמור ו/או עובדיהם ו/או מי מטעמם נאסר להשתמש במידע אישי זה לכל מטרה אחרת, מלבד האמור בסעיף זה לעיל.
  7. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון,החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוחה או למי מטעמה, כמו כן במידה אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

 

אחריות החברה

 

  1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית של הלקוח.
  2. באם נפלה טעות בתיאור הפריט באתר החברה, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
  3. תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.
  4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
  5. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה.
  6. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הפריטים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, יחד עם זאת הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש.
  7. במידה והלקוחה או הלקוח סבורים כי המוצרים שנרכשו באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הם מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 0545496217 או למייל: nm@gmail.com
    הנהלת האתר תטפל בפנייה בהקדם האפשרי